Alle categorieën

01
februari 2018

Klantenservice medewerker Luxury Cars Security – Amsterdam (40 uur)

luxury-vehicle-market

Het bedrijf waar je komt te werken is een toonaangevende leverancier van intelligente Automotive oplossingen voor de beveiliging van luxe auto’s, de veiligheid van de bestuurder/passagiers en het optimaliseren van de efficiency in het gebruik van voertuigen. De laatste jaren heeft het bedrijf een stabiele en sterke groei weten te realiseren en heeft het volste vertrouwen deze groei te kunnen doorzetten. Als zodanig is het bedrijf toe aan versterking en zoekt mensen die graag hun bijdrage willen leveren om het bedrijf verder uit te bouwen.

Als medewerker in ons Customer Support Center lever je technische ondersteuning aan inbouwbedrijven, autobedrijven en auto importeurs via de telefoon.

Functie Omschrijving

  • Telefonisch contact met klanten en het beantwoorden van hun technische vragen;
  • Proef-inbouw van nieuwe producten en/of vaststellen van de juiste inbouwgegevens op nieuwe automodellen;
  • Beheer bestand met inbouwgegevens;
  • Beoordelen en afhandelen van garantie aanvragen;
  • Contact met leveranciers en partners om consequent oplossingen en producten te; verbeteren.

Profiel:

  • Oplossingsgericht met een praktische “no-nonsense” instelling;
  • Analytisch vermogen om gestructureerd tot de kern van het probleem te komen en dit op te lossen;
  • Uitstekende communicatieve vaardigheden in contact met klanten en leveranciers;
  • Teamspeler;
  • Stressbestendig;
  • Flexibel.

Opleiding / Ervaring

  • Opleiding: MBO werk- en denkniveau;
  • Ervaring in soortgelijke technische ondersteuningsfunctie binnen de autobranche is een pre.
  • Goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift, Duits een pre.

Interesse? Solliciteer dan direct en we nemen snel contact met je op voor een afspraak.

No Comments

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *