Alle categorieën

27
augustus 2017

Klantenservice medewerkers – Amsterdam (32 – 40 uur)

customer-support

Voor een snel groeiende webshop zijn we op zoek naar toppers die klantgericht zijn en graag divers werk doen. Als klantenservice medewerker ben je verantwoordelijk voor het aannemen en indien mogelijk oplossen van klantvragen en klachten, zowel via mails als telefonisch.

Het bedrijf houdt zich bezig met het online verkopen van kleding. Het bedrijf is gevestigd aan het randje van Amsterdam en Lijnden.

Wegens een toename van de vraag zoeken we per direct toppers die direct aan de slag kunnen en kunnen doorgroeien binnen het bedrijf.

 

Wat moet je hebben en kunnen?

  • Je beheerst de Nederlandse taal uitstekend in zowel woord als geschrift;
  • Je bent klantgericht, communicatief vaardig, en zelfstandig;
  • Je hebt minimaal een MBO 3 of hoger werk- en denkniveau;
  • Je hebt kennis van MS Office;
  • Werkervaring in de klantenservice is een pre;
  • Je hebt geruime ervaring met het schrijven van klantgerichte e-mails.

 

Wat krijg je?

  • Een goed salaris;
  • Werken in een snelgroeiend bedrijf;
  • Een leuke, afwisselende en verantwoordelijke baan voor langere tijd;
  • Een aanstelling voor 40 uur (minder is bespreekbaar);
  • In de toekomst mogelijkheden tot een vast dienstverband.

 

Het bedrijf is nog volop aan het ontwikkelen. Verwacht daarom ook geen state of the art luxe kantoor, maar een soort kantoor gebouwd in een schuur op een weilandje aan het randje van Amsterdam/Lijnden.

Heb je interesse? Solliciteer dan direct! Voor vragen kun je contact opnemen met Team SmartMatch via vacatures@smart-match.nl of 020 261 38 48.

 

No Comments

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *